jaki bank wybrac kredyt mieszkaniowy

jaki bank wybrac kredyt mieszkaniowy

Paź 12

jaki bank wybrac kredyt mieszkaniowy

Nieruchomości Agents- Dress for Success

Ważne jest teraz bardziej niż kiedykolwiek dla agentów nieruchomości, aby poświęcić trochę czasu, aby wysłać odpowiednie wrażenie podczas spotkań z klientami domu lub sprzedających. Spowolnienia rynek oznacza, że ??jesteś przeciwko silnej konkurencji ze strony innych agentów. Wiedząc co się ubrać można włączyć pierwsze wrażenie do zamkniętego klienta. Oto kilka dos mody i zakazów.

Kobiety

-Spodnie są w porządku, ale upewnij się, że nie są niskie jeźdźców.

-Rów koszulek, zbiorników i rur szczyty. Dom polowanie to nie biznes wakacje.

-Spódnice są świetne. Minis wysyła zły sygnał.

-Usprawnienie biżuterię i wykorzystywać ograniczone ilości akcent perspektywę biznesową.

-Uproszczenie makijaż, włosy i style manicure odwołać się do większości ludzi.

Mężczyźni

-Pracę dorywczo spodnie są najlepiej jeśli nie ma na sobie garnitur. Brak dżinsy lub szorty, kiedykolwiek.

-Otwarte koszule kołnierz działać dobrze, ale inne czynniki Realty i nabywców domów i sprzedający nie trzeba, aby zobaczyć swój wypolerowany lub bardziej wypolerowany pierś lub cztery złote łańcuchy.

-Noś prostych wzorzyste koszule z pasującymi zwykłe spodnie. Pamiętaj, że czerwony oznacza siłę.

Obie

-czapki z daszkiem są dla złych dni włosy i jeśli pracujesz, trzeba naprawić złe włosy przed spotkaniem klientów.

-Musisz nosić skarpetki lub pończochy. Nie sandały, kropka. Jeśli zostaniesz poproszony, aby usunąć swoje buty, właściciele niekoniecznie chce swoje bose stopy na swoich piętrach.

-Zdejmij okulary, gdy wewnątrz budynków. Ludzie oczekują jakiegoś kontaktu wzrokowego.

-Go łatwo na perfumy. Wiele osób ma alergię na nią dzisiaj i mogą być klienci.

-Put papierosy, cygara i fajki z widzenia. Nie są one dokładnie tak popularna moda czy oświadczenie polityczne.

Mark Nash jest autorem „Podstawy marketingu w nieruchomości zawodowych”, „Uruchamianie Sukces w nieruchomości „,” Reaching Out: The Financial Power of Marketing niszowy „i” 1001 Wskazówki dotyczące zakupu i sprzedaży domu „Mark jest dziennikarzem. Realtor (R) Online Magazine, Broker agent Aktualności, Nieruchomości wykonawczy Magazine, główny Broker, nieruchomości Times. On przyczynia mieszkalnego analizę nieruchomości Business Week, The CBS Early Show, CNN, HGTVpro.com, The New York Times i USA Today.

Artykuł napisany przez: